بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«تحفظوا من الارض فإنها أمکم»؛

از زمین حفاظت کنید به درستی که آن مادر شماست. «پیامبر اکرم (ص)»

زمین و طبیعت در طول تاریخ زیست بشر همواره منبع ارتزاق و روزی دهنده انسان بوده است و حفاظت از این نعمت بی انتهای الهی مورد تأکید دین مبین اسلام است.

محیط زیست بی تردید میراث مشترک همه انسانهاست و در دورانی کنونی حفاظت از زیست بوم مشترک همه موجودات، یک تکلیف دینی، انسانی و وظیفه همه شهروندان است. حرکت در مسیر توسعه سبز و محیط زیست پایدار بیش از هر زمان ضرورت دارد. در این راستا تدوین برنامه های علمی و راهبردی با تکیه بر نقش بی بدیل شهروندان در حرکت به سمت محیط زیست مردم پایه و حمایتهای شرکت-شهروندها می تواند به تغییر نگرش عمومی در حراست از این عطیه الهی کمک شایانی نماید. بدون شک ما خادمان این مرز و بوم در خانواده بزرگ فولاد سنگان عمل به این وظیفه مهم را تکلیف شرعی، قانونی و اخلاقی خود می دانیم و همگام و همراه با عموم ملت فهیم، در حفاظت از محیط زیست همچون گذشته ثابت قدم و پیشرو خواهیم بود.

فرارسیدن هفته محیط زیست را خدمت همکاران محترم و پرتلاشمان تبریک عرض می نمایم و مزید توفیقات و‌ سلامتی همه شما حافطان بی ادعای محیط زیست و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *